"Božidar Boban kao gospodin Simić sjedi na pozornici, zagledan u gledalište. Dlanovima steže starinsku kožnu torbu. Nisu mu na raspolaganju ni riječi ni geste ni znakoviti kontekst ni glumački partneri. Jedino što ima u prvom prizoru predstave "Skakavci" (redatelja Janusza Kice) jest zagledanost u publiku. Ne znamo što se događa tom čovjeku, ali znamo da je duboko poražen, na isti način na koji je Edip istovremeno živ i ubijen kada razabere vlastito rodoslovno, bolje reći rodoskrvno stablo. Božidar Boban glumi čovjeka koji je "nitko i ništa, nikome ništa", kaže autorica Biljana Srbljanović u opisu protagonista. Način na koji sjedi, potpuno mirno, malo pogureno, zgrčeno, s pogledom koji se uvrće prema nutrini, ali kao da je u svakom trenu spreman ustati i nekamo potrčati, pokazuje da nekoga čeka; pred nečim je zaustavljen. U njegovom tijelu postoji i poslušnost i "vrebanje" momenta u kojemu će se pokrenuti. Ipak, mirovanje traje i traje..." (Nataša Govedić, Zarez 176) Glumac prebogate kazališne biografije, rođen je u Splitu na Badnjak, 24. prosinca 1938. Na Akademiji dramskih umjetnosti diplomirao je 1962. godine, kao jedan od posljednjih studenata dr. Branka Gavelle. Isprva trajno djeluje u Drami zagrebačkog HNK, gdje je od 1962. do 1965.; od 1966. u kazalištu je "Gavella", tadašnjem Zagrebačkom dramskom kazalištu; a od 1983. ponovno je u Drami HNK. Značajne uloge ostvaruje, odmah nakon završetka studija, i na Dubrovačkim ljetnim igrama, kao i u Teatru &TD, te na radiju, televiziji i filmu. Boban je podjednako uspješan kao tumač likova iz klasičnog repertoara, sve do antičke tragedije, kao i onih iz suvremenih dramskih tekstova. Dobitnik je mnogobrojnih nagrada i priznanja. Od njegovih uloga u GDK "Gavella" prve su one u Ibsenovom "Neprijatelju naroda" i "Komandamtu Sajleru" Borislava Mihajloviča - Mihiza, obje iz 1967., a zatim su tu nastupi u predstavama "Tri farse", "Narodni poslanik", "Zločin i kazna", "Živjeti kao svinje", "Naša mala stabilizacija", "Život Galilejev", "Heretik", "Arden od Fevershama", "Dantonova smrt", "Glorija", "Kraljevo", "Spašeni", "Samoubojica", "Večeras improviziramo", "Macbeth", "Što je vidio sobar", "Život je san", "Ispit savjesti", "Vučjak", "Sablasna sonata", "Ivanov", "Richard III", "Henry IV", "Amadeus", "Tri sestre", "Dragi naši suvremenici" i "Otmjenost jedne usamljenosti", "Ozračje" te "Volpone iliti lisac", sve do posljednje u nizu, Ibsenovog "Peera Gynta" (2010.) U mnogima od spomenutih naslova Boban je igrao glavne i naslovne uloge, što ga, bez sumnje, svrstava među najznačajnije glumce u povijesti teatra u Frankopanskoj. Film i TV: "Alma Mahler" (2001.), TV-film; "Kontesa Dora" (1993.); "Na rubu pameti" (1993.), TV-film; "Brod" (1992.), TV-film; "Tuđinac" (1990.), TV-serija; "Kraljevo" (1981.), TV-film; "Judita" (1980.), TV-film; "Bravo, maestro" (1978.); "Ludi dani" (1977.); "Kužiš, stari moj" (1973.); "Ključ" (1965.); "Službeni položaj" (1964.); "Carevo novo ruho" (1961.)