Slijedi na repertoaru
Prosjačka opera
Subota, 21. prosinca
31. 03. 2016.
Od četvrtka, 31. ožujka do subote, 2. travnja 2016. u kazalištu "Gavella" održat će se Drugi dani Ogranka mladih HDDU-a.Događanja će započeti u četvrtak, 31.3. u 17,00 sati otvaranjem izložbe "Od skice do kostima" u atriju kazališta. Do subote, 2. 4.svi zainteresirani će moći pratiti predavanje Ivice Kunčevića na temu ambijentalnosti i ambijentalne režije, večer poezije, izvedbe desetominutnih komada,burzu mladih, kazališni kviz te koncert povodom zatvaranja.
30. 03. 2016.
U srijedu, 30. ožujka 2016. u 14,00 sati, na sceni kazališta "Gavella" održat će se promocija romana "Glumac na kauču" Veljka Đorđevića. Na promociji će govoriti prof.dr.sc. Damir Boras, rektor Sveučilišta u Zagrebu; akademik Ivica Kostović, prof.dr.sc. Vladimir Gruden, psihoterapeut; red.prof.art. Borna Baletić, dekan Akademije dramske umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu; red.prof. Dalibor Cikojević, dekan Muzičke akademije Sveučilišta u Zagrebu, izv.prof.art. Boris Svrtan, ravnatelj GDK "Gavella", i sam autor romana prof.dr.sc.Veljko Đorđević. Ulomke iz romana "Glumac na kauču" čitat će glumci kazališta "Gavella".
24. 03. 2016.
U petak, 25. ožujka 2016. u kazalištu "Gavella" premijerno će biti izvedena predstava "Kao na nebu" svedskog autora Kaya Pollaka, u režiji Renea Medvešeka. Riječ je o adaptaciji švedskog kino-hita "Kao na nebu" Kaya Pollaka, koji je 2004. bio veliki hit u Švedskoj, osvojioniz nagrada među kojima i nominaciju za Oscara za najbolji strani film. Priča je to o odnosu između pojedinca i zajednice. Daniel međunarodno uspješni dirigent koji se, zasićen i izmoren dugogodšnjim napetostima kakve donosi život vrhunskog glazbenika, vraća u svoje rodno mjesto u potrazi za mirom i izolacijom. Njih bi vjerojatno i pronašao, no voditelj lokalnog crkvenog zbora zamoli ga za pomoć u radu s pjevačima-amaterima pa Daniel prihvaća ponudu koja će mu promijeniti život na neočekivan način. Zbor će se, kroz rad s Danielom, razvijati i rasti, a zbog mogucnosti otvorenog i iskrenog razgovora, vidjet će jedan drugog kao pojedince ali i razviti solidarnost. Ipak, ta novostečena sloboda članova zbora neće odgovarati svima, ponajprije pastoru koji u takvom pristupu vidi prijetnju uspostavljenim vrijednostima i poretku. "Kao na nebu", pripovijeda o zajedništvu i stvaranju homogene grupe ljudi / izvođača iz naoko posve raznorodnih i nepovezivih jedinki (među njima su i žrtva obiteljskog nasilja, mladić s posebnim potrebama, pastorova supruga, korpulentni usamljenik, djevojka kojoj predbacuju promiskuitet...), o moći glazbe i umjetnosti općenito da mijenja ljude i liječi ih, o potrebi za izražavanjem, o tišini i slušanju. "Ja sam ovdje samo došao slušati.", reći će Daniel svojim pjevačima, podsjećajući ih na jednu od zaboravljenih vrijednosti u ovom mnogoglasnom, ponekad tako bučnom vremenu…Predstavu režira Rene Medvešek, koji je s Dubravkom Mihanovićem i autor dramatizacije, scenografiju potpisuje Tanja Lacko, kostime Hana Letica, koreograf je Pravdan Devlahović a oblikovatelj svjetla Zdravko Stolnik. Slavnog dirigenta igra Ozren Grabarić, a uz njega na sceni teatra u Frankopanskoj su i Martina Čvek, Darko Milas, Slavica Knežević, Sven Šestak, Siniša Ružić, Dijana Vidušin, Hrvoje Klobučar, Ana Kvrgić, Igor Kovač, Nenad Cvetko, Antonija Stanišić Šperanda, Nikola Baće te članovi zbora sknadinavista "Lucia", mješovitog zbora Cappella Odak te Komornog zbora Muzičke akademije.
08. 03. 2016.
Svim damama danas, povodom Međunarodnog dana žena, za ulaznice kupljene na blagajni, a za bilo koju izvedbu, darujemo popust od 50 %. Sretan Dan žena!
07. 03. 2016.
U utorak, 8. ožujka 2016. izvedba predstave "Malena" Mislava Brečića bit će prilagođena osobama oštećenog vida. Projekt "Slušam, dakle vidim" rezultat je suradnje udruge "Zamisli" i kazališta "Gavella" kojim se izvedbe predstave prilagođavaju osobama oštećenog vida putem naracije. Zvučni opis radnje na sceni, između dijaloga, odnosno sve ono što osoba oštećenog vida ne može sama shvatiti iz onoga što čuje, prepričava se, uživo, iz tonske kabine kazališta, a članovi udruge "Zamisli" predstavu prate pomoću slušalica i prijamnika. Kazalište "Gavella" je otvoreno za sve mogućnosti kojima bi slijepe i slabovidne osobe ravnopravno mogle uživati u sadržajima kazališta, te se društveno i kulturno razvijati bez obzira na nedostatak vida!
03. 03. 2016.
U nedjelju, 6. ožujka 2016. u 19,30 sati, u kazalištu "Gavella" a uoči nove Držićeve godišnjice (Dubrovnik, 1508. – Mleci, 1567. – Svijet, 2017.), u 2016. godini, kad cijeli svijet slavi Williama Shakespearea, u godini proslave 1700 godina svetoga Vlaha, dramaturginja Mira Muhoberac, zajedno sa studentima Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, odlučila je prikazati Držićevu petočinu, genijalnu hrvatsku komediju "Dundo Maroje" onako kako ju je Marin Držić mogao prikazati 1551. u Vijećnici u Dubrovniku! Iz teksta prof. Mire Muhoberac prenosimo: " Odabrala sam šest mladih glumaca s kojima stalno surađujem, šest svojih studenata, šest Pometnika, tri djevojke i tri mladića, članove Teatra M&M (koji smo Vesna Muhoberac i ja utemeljile 2000. godine) i Studentske glumačke družine Negromanti i Pometnici (koju sam utemeljila 2015. godine), i kao dramaturginja i redateljica te profesorica napravila križaljku uloga: i zaista, šest Pometnika, Antonia Ćosić, Ivana Ćurić, Janko Debeljak, Ivan Igić, Vinko Jažo, Ena Mutapčić, izvodi trideset Držićevih uloga, prikazuje trideset dramskih osoba u Dundu Maroju. Njima se pridružuje Ana Baturina kao Prolog, držićevski voditelj Pomet-družine, i dvije Pjevačice-glazbenice, moje studentice i glumice Jelena Dragan i Anela Jukić, koje u Rimu, koji „iz Dubrovnika gledamo“, izvode renesansne pjesme iz cijele Europe, u skladu s proštenjem, tj. hodočašćem ljudi iz cijeloga svijeta 1550. godine na koje misli Marin Držić dovodeći našijence u Rim. Pometnicima sam pridružila Negromante, točnije Negromantice Barbaru Dorotić, Patriciju Jakšić, Draganu Levarda, Nikolinu Ozimec, Rebeku Polak, Valentinu Sertić, Teu Trumbić koje izvode slavni tekst Negromanta Dugoga Nosa u svojevrsnu glumačkom, plesnom, glazbenom i pjevačkom prologu predvođeni Tinom Marušić i Marijem Šimudvarcem kao konkretizacijom velike pokladne negromantske maske-lutke dugoga nosa briljantnoga umjetničkog kazališnoga tkanja. Na početku i kraju predstave Negromantice izvode kratke monologe iz svih Držićevih djela koji se rađaju u glavi Marina Držića Vidre – Negromanta Dugoga Nosa, Pometa.... Odostražnim Negromantovim tekstom i okončavam ovu petočinu komediju umjesto nadopisivanja nesačuvana završetka. Osim što se prvi put (nakon Vidrina vremena, za što ne postoji arhivska potvrda) događa da šest Pometnika prikazuje svih pet činova i sve uloge iz Držićeva Dunda Maroja, prvi se put događa da Negromant(i) i Pometnici nisu razdvojeni: negromantske figure u crnom prate sva događanja u Rimu i svojevrsni su mistični ili čarobnjački, kazališni, iluzijski animatori Pometnicima u renesansnim kostimima, a Pometnici i Negromanti ujedno su stavljeni u položaj ega i alter ega, autora i redatelja, glumca i dramske osobe, Dubrovnika i Rima, mnogostrukih identiteta, ljudi nazbilj i ljudi nahvao. „I ne drugo! Na vašu sam zapovijed, stav'te pamet na komediju!“Mira Muhoberac, dramaturginja i redateljica predstave Dundo Maroje
U nedjelju, 6. Ožujka 2016. u 19,30 sati, u kazalištu "Gavella" a uoči nove Držićeve godišnjice (Dubrovnik, 1508. – Mleci, 1567. – Svijet, 2017.), u 2016. godini, kad cijeli svijet slavi Williama Shakespearea, u godini proslave 1700 godina svetoga Vlaha, dramaturginja Mira Muhoberac, zajedno sa studentima Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, odlučila je prikazati Držićevu petočinu, genijalnu hrvatsku komediju "Dundo Maroje" onako kako ju je Marin Držić mogao prikazati 1551. u Vijećnici u Dubrovniku! Iz teksta prof. Mire Muhoberac prenosimo: " Odabrala sam šest mladih glumaca s kojima stalno surađujem, šest svojih studenata, šest Pometnika, tri djevojke i tri mladića, članove Teatra M&M (koji smo Vesna Muhoberac i ja utemeljile 2000. godine) i Studentske glumačke družine Negromanti i Pometnici (koju sam utemeljila 2015. godine), i kao dramaturginja i redateljica te profesorica napravila križaljku uloga: i zaista, šest Pometnika, Antonia Ćosić, Ivana Ćurić, Janko Debeljak, Ivan Igić, Vinko Jažo, Ena Mutapčić, izvodi trideset Držićevih uloga, prikazuje trideset dramskih osoba u Dundu Maroju. Njima se pridružuje Ana Baturina kao Prolog, držićevski voditelj Pomet-družine, i dvije Pjevačice-glazbenice, moje studentice i glumice Jelena Dragan i Anela Jukić, koje u Rimu, koji „iz Dubrovnika gledamo“, izvode renesansne pjesme iz cijele Europe, u skladu s proštenjem, tj. hodočašćem ljudi iz cijeloga svijeta 1550. godine na koje misli Marin Držić dovodeći našijence u Rim. Pometnicima sam pridružila Negromante, točnije Negromantice Barbaru Dorotić, Patriciju Jakšić, Draganu Levarda, Nikolinu Ozimec, Rebeku Polak, Valentinu Sertić, Teu Trumbić koje izvode slavni tekst Negromanta Dugoga Nosa u svojevrsnu glumačkom, plesnom, glazbenom i pjevačkom prologu predvođeni Tinom Marušić i Marijem Šimudvarcem kao konkretizacijom velike pokladne negromantske maske-lutke dugoga nosa briljantnoga umjetničkog kazališnoga tkanja. Na početku i kraju predstave Negromantice izvode kratke monologe iz svih Držićevih djela koji se rađaju u glavi Marina Držića Vidre – Negromanta Dugoga Nosa, Pometa.... Odostražnim Negromantovim tekstom i okončavam ovu petočinu komediju umjesto nadopisivanja nesačuvana završetka. Osim što se prvi put (nakon Vidrina vremena, za što ne postoji arhivska potvrda) događa da šest Pometnika prikazuje svih pet činova i sve uloge iz Držićeva Dunda Maroja, prvi se put događa da Negromant(i) i Pometnici nisu razdvojeni: negromantske figure u crnom prate sva događanja u Rimu i svojevrsni su mistični ili čarobnjački, kazališni, iluzijski animatori Pometnicima u renesansnim kostimima, a Pometnici i Negromanti ujedno su stavljeni u položaj ega i alter ega, autora i redatelja, glumca i dramske osobe, Dubrovnika i Rima, mnogostrukih identiteta, ljudi nazbilj i ljudi nahvao. „I ne drugo! Na vašu sam zapovijed, stav'te pamet na komediju!“