Redatelj: Krešimir Dolenčić
Dramaturško oblikovanje: Dubravko Mihanović, Krešimir Dolenčić
Skladatelj i oblikovatelj zvuka: Stanko Juzbašić
Scenografi: Deni Šesnić, Marta Dolenčić
Kostimografkinja: Tea Bašić Erceg
Koreografkinja: Silvia Marchig
Oblikovatelj svjetla: Deni Šesnić
Znanstveni suradnik: Vid Balog
Asistentica redatelja: Martina Đekić
Asistentica dramaturga: Nina Anđelković
Koreografkinja za trapez: Nikolina Komljenović
Vizualni identitet predstave: Ivona Đogić Đurić / Crtaona Studio
Autorica fotografija: Nina Đurđević

Igraju:

Građanke, građani, purgeri, purgarske gospe, gosti, pijanci, trgovci, prostitutke, prolaznici, gospoda, kelnerice, čarobnjaci, pjevači, komedijaši, malograđani, samoubojice, soldati, mesari, mrtvaci, obješenjaci:
Ivana Bolanča
Amar Bukvić
Martina Čvek Brkić / Anja Đurinović
Ankica Dobrić
Andrej Dojkić
Ivan Grčić
Hrvoje Klobučar
Ana Kvrgić
Mada Peršić
Ivica Pucar
Janko Rakoš
Siniša Ružić
Antonija Stanišić Šperanda
Janez: Filip Križan
Štijef: Enes Vejzović
Herkules: Darko Milas
Anka: Lara Nekić
Nepoznat Netko: Boris Svrtan

Inspicijentica: Ana Dulčić
Šaptačica: Andrea Glad

Zahvaljujemo se članovima Zagrebačkih solista na sudjelovanju u snimanju glazbe:
Krunoslav Marić, Marko Glogović - violine, Tajana Škorić - viola, Luka Galuf - violončelo

U predstavi se koriste dijelovi iz Krležinih "Simfonija", "Balada Petrice Kerempuha", "Pjesama u tmini", "Deset krvavih godina", "Eseja i zapisa" i "Zastava".

Prva proba: 3. siječnja 2024.
Premijera: 29. veljače 2024.

Predstava traje sat i 30 minuta.

Krležino "Kraljevo" u povijesti teatra u Frankopanskoj zauzima posebno mjesto. Predstava Dina Radojevića, premijerno izvedena 1970., do 1982. odigrana je 173 puta, gostujući na mnogim pozornicama te okupljajući plejadu velikih glumačkih imena. I Radojević je bio dugogodišnji kućni redatelj kazališta "Gavella", kao i kasnije Dolenčić koji odlično poznaje naš ansambl. Krležina "scenska groteska koja nameće pomisao na svijet stvaran i nestvaran u isti mah" formalni je izazov, čije mnogoglasje i simultanost postavljaju niz redateljskih, dramaturških, scenografskih i glumačkih pitanja, dok smo sadržajno pred tekstom koji svojim ugođajem svijeta pred rasprskavanjem uspostavlja aktivan dijalog s atmosferom vremena u kojem živimo. "Sve to buja u praživotni ekstatični zanos koji prijeti da će se pretalasnuti i poput potopa zaliti cijelo to Sajmište i "Kraljevsko veselje" i grad kojemu su zgrade blijede ko u smrtnome strahu. Ta je intenzivnost za cijele igre sablasno prenapeta, te se čini da sve to pleše negdje na jednom strašno visoko napetom užetu. I sve će to pući." Uz redatelja Dolenčića i dvadesteročlani glumački ansambl, u autorskom timu predstave su i dramaturg Dubravko Mihanović, scenografi Deni Šesnić, koji je i oblikovatelj svjetla, i Marta Dolenčić, kostimografkinja Tea Bašić Erceg, skladatelj Stanko Juzbašić, koreografkinja Silvia Marchig te suradnik redatelja Vid Balog.

"Ovo je predstava za ljude koji su zaljubljeni u kazalište. (...) Dvadesetak glumaca posve je dovoljno da se, uz majstorski mizanscen i pravodobnu promjenu ritma, kreiraju iluzija prolaznosti te sadržajno i jedno, rekao bih moderno ruganje muškom rodu. (...) Predstava je fluidna. glazbena senzacija, koja zavodi subjektivan osjećaj za vrijeme, pa ne znaš je li trajala sati ili sat i pol." (Tomislav Čadež, Jutarnji list)