Redatelj: Igor Vuk Torbica
Prevoditelj: Boris Perić
Dramaturginja: Katarina Pejović
Scenograf: Branko Hojnik
Kostimografkinja: Doris Kristić
Oblikovateljica scenskog pokreta: Blaženka Kovač Carić
Skladatelji: Alen i Nenad Sinkauz
Oblikovatelj svjetla: Aleksandar Čavlek
Jezična savjetnica: Đurđa Škavić
Asistentice kostimografkinje: Marta Žegura, Helena Berden

Igraju:
Eugen Hinkemann: Rakan Rushaidat
Grete Hinkemann: Mia Biondić
MC (Majstor ceremonije): Ozren Grabarić
Paul Großhahn: Frano Mašković
Stara gospođa Hinkemann: Doris Šarić Kukuljica
Prva kandidatkinja, Lotte, Inge Freieliebe: Milica Manojlović
Prvi kandidat, Max Knatch, Prvi ratni drug: Dado Ćosić
Michel Unbeschwert, Svodnik, Prvi pas: Jasmin Telalović
Asistent, Andreas Überfluß: Petar Leventić
Čovjek s psima, Peter Immergleich, Drugi ratni drug: Milivoj Beader
Sebaldus Singegott, Drugi pas: Vedran Živolić
Christa Blutundboden, Prva kurva: Marica Vidušić Vrdoljak
Gospođa na ulici, Druga kurva: Nađa Perišić Radović

Nakon predstave, u atriju kazališta, razgovor s umjetnicima moderirat će Mira Muhoberac i Antonija Stanišić Šperanda.

"Hinkemann" slovi i kao Tollerova najuspješnija predstava, čemu je svakako doprinos dalo i nekoliko stotina desno nastrojenih studenata, koji su organizirano došli ometati praizvedbu: "Usred prvog čina predstava se morala prekinuti, u drugom smetala su pjevala "Pjesmu Nijemaca" ("Deutschland über alles", nap. a.), a publika iz drugog i trećeg reda odgovorila je "Internacionalom"." Sasvim jezično, tu bi se i opet moglo postaviti pitanje na koju nogu društvo točno šepa? Uz političku, u "Hinkemannu" to je, dakako, i noga moralnosti, ma na kojoj razini radnje ju tražili. Jer možda je i "veliki pijetao" iz prezimena tobožnjeg prijatelja, koji će sirotom Eugenu načas preoteti ženu Gretu, u nekoj tajnoj semantičkoj vezi s Prijapovom figurom iz trećeg čina, ako ne drukčije, a onda kao šifrirana leksička kulisa za izricanje jedne koliko tragične, toliko nažalost i univerzalne istine: "Bolesnik nema što tražiti na ovako uređenom svijetu… na kojem svatko vrijedi samo onoliko koliko je "koristan"."
Boris Perić