Redateljica: Anica Tomić
Prevoditelj: Sead Muhamedagić
Dramaturginja: Jelena Kovačić
Scenograf: Igor Pauška
Kostimografkinja: Ana Savić Gecan
Autor glazbe: Nenad Kovačić
Koreografkinja: Ana Kreitmeyer
Književni savjetnik: Boris Perić
Igraju:
Friedrich Hofreiter, tvorničar: Franjo Kuhar
Genija, njegova žena: Nina Violić
Anna Meinhold-Aigner, glumica: Alma Prica
Otto, njezin sin, mornarički zastavnik: Silvio Mumelaš
Doktor Von Aigner, bivši muž gđe. Meinhold: Dragan Despot
Gospođa Wahl: Katija Zubčić
njene kćeri:
Augustina: Olga Pakalović
Erna: Luca Anić
Natter, bankar: Milan Pleština
Adele, njegova žena: Lana Barić
Doktor Franz Mauer, liječnik: Luka Dragić
Demeter Stanzides, natporučnik: Damir Markovina
Paul Kreindl: Nikša Kušelj
Albertus Rhon, spisatelj: Zijad Gračić
Marie, njegova žena: Vanja Matujec
Gđa Serknitz: Ivana Boban
Rosenstock, portir u hotelu "Ribnjak" u Volsu: Alen Šalinović
Penn, planinarski vodič: Kristijan Potočki
Nakon predstave, u atriju kazališta, razgovor s umjetnicima moderirat će Mira Muhoberac i Antonija Stanišić Šperanda.
Mnoge novele i drame Arthura Schnitzlera s lakoćom premošćuju vremenski jaz inalaze put do suvremenoga čovjeka kod kojega se, doduše, s obzirom na izvanjskeokolnosti življenja koješta promijenilo. No, na planu Schnitzleru toliko zanimljivih iu literarnome smislu nepresušno inspirativnih međuljudskih odnosa, u biti ne mijenja se ništa osobito. Fama o brzome i površnome življenju, o nemanju vremena za sebe niti za druge, samo je paravan iza kojega se kriju ista ona muka, slast i neizvjesnost života koju je intenzivno proživljavao i sam Schnitzler. Stoga nije nikakvo čudo što će i današnji ljubitelji kazališta bez teškoća biti u stanju iščitavati ovoga autora koji ih neće samo suočavati s pitanjima i nedoumicama što ih i sami poznaju, nego će ih s obzirom na stoljetnu vremensku distancu, onako usput, upoznavati s vremenom u kojemu su živjeli naši, ne tako davni predšasnici.Schnitzler će svoje suvremene čitatelje i gledatelje nedvojbeno oduševiti, nesamo tematikom koju obrađuje, nego i istančanim stilom kojim se izvrsno umijeslužiti. Prepustimo se stoga kazališnome užitku koji će nam zorno dočarati prividnurazbibrigu salonskoga konverzacijskog komada što neminovno prerasta u uzbudljivuplovidbu širokim prostranstvom duše u kojemu su neizbježni i neki neugodni, pa čaki opasni tjesnaci.
Sead Muhamedagić