Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu
Redatelj: Krešimir Dolenčić
Prevoditelj: Mladen Škiljan
Dirigent: Saša Britvić
Dramaturginje: Sanja Ivić i Ana Tonković Dolenčić
Scenografkinja: Dinka Jeričević
Kostimografkinja: Ana Savić Gecan
Koreografkinja: Mary Collins
Oblikovatelj svjetla: Deni Šesnić
Asistent dirigenta i zborovođa: Ivan Josip Skender
Učitelj mačevanja: Sanjin Kovačić
Jezična savjetnica: Đurđa Škavić
Asistentica redatelja: Frana Marija Vranković
Asistentica scenografkinje: Petra Held
Asistentice kostimografkinje: Petra Dančević i Morana Cerovec (volonterke)
Asistentica koreografkinje: Maja Marjančić
Asistentica oblikovatelja svjetla: Željka Fabijanić (volonterka)
Korepetitorica: Helena Borović
Igraju:
Gospdin Jourdain: Siniša Popović
Gospođa Jourdain: Alma Prica
Lucille, kćer: Dora Lipovčan
Nicole, služavka: Zrinka Cvitešić
Cléonte, mladić zaljubljen u Lucille: Nikša Kušelj
Covielle, Cléonteov sluga: Alen Šalinović
Grof Dorante: Siniša Ružić
Markiza Dorimène: Barbara Vicković
Učitelj glazbe: Dušan Bućan
Učitelj plesa: Livio Badurina
Učitelj mačevanja: Kristijan Potočki
Učitelj filozofije: Zijad Gračić
Krojač: Ivan Jončić
Bilježnik: Matko Knešaurek / Domagoj Marković
Lakaji: Borko Igrec, Karlo Keglević, Hrvoje Meštrov, Saša Tomić
Vokalni solisti: Ivana Lazar / Martina Klarić, Domagoj Dorotić, Alen Ruško, Ozren Bilušić, Ivica Trubić
Hrvatski barkoni ansambl
Koncertni majstor: Laura Vadjon
Violine: Viktorija Gubo, Lada Magdalenić Morpurgo, Saša Reba, Vinka Fabris, Tanja Tortić, Ivana Žvan, Silvija Hrženjak
Viole: Vlatka Peljhan, Asja Frank
Violončela: Lidija Suchanek, Adam Chelfi
Kontrabas: Jurica Štelma
Čembalo: Linda Mravunac
Teorbe i barokne gitare: Igor Davidovics, Istvan Gyori
Flaute: Ana Benić, Marta Šomođi
Oboe: Zoltan Hornyanszky, Petra Labazan
Fagot: Istvan Matay
Udaraljke: Kaja Farszky
Muški zbor Opere HNK-a: Kristijan Beluhan, Marko Cvetko, Siniša Galović, Ivo Gamulin i Zlatko Jelinčić;
Tomica Blažina, Antonio Brajković, Željko Grofelnik, Igor Hapač, Ivica Kontent, Robert Palić i Nenad Petković
Članovi Baleta HNK-a: Siniša Bosnar, Benjamin Duran, Filip Filipović i Andrija Palada
"Građanin plemić" u svojoj problematici daleko je od nedužne zabave, a predstava koju prati ovaj tekst koristi i glazbu i žanrovsko određenje kao sasvim drugačiji dramaturški znak. Elementi rekonstrukcije prošlog vremena bit će upotrijebljeni za dekonstrukciju vlastitog, nakon čega će od preostalih rasutih kockica biti moguća neka nova, bolja konstrukcija. Lullyjevu glazbu utisnutu u tkivo predstave čitamo kao kontrast, kao klasičnu pravilnost i zahtjevnu disciplinu u odnosu na sveprožimajući nered temeljen na površnosti, licemjerju i nekompetenciji. Te tri negativne značajke koordinate su kaosa za koji je najmanje zaslužan središnji lik, građanin Jourdain, ali to je ujedno i metež koji će dotični građanin itekako znati iskoristiti. Predstavom "Građanin plemić" propituje se geneza aktualne vladavine mediokriteta, a sam komad više je nego hranjiva podloga za takvo istraživanje. Tu nam Moli?re neopterećujućim, plesnim ritmom izmjene prizora i tema predstavlja galeriju situacija i likova koji su zbog svojih sitnih, trenutnih interesa odgovorni za konačnu izdaju svega što navodno zastupaju.
...
Ako je sretan kraj jedno od obilježja komedije, onaj koji promatrani svijet ponovno dovodi u ravnotežu, onda se predstava "Građanin plemić" ne može njime pohvaliti. Ako tragedija iskorištava naše najdublje strahove, a komedija mehanizme kojima se od njih branimo, onda je predstava "Građanin plemić" pravi primjer one suvremene mješavine tragičkog otopljenog u komičnoj soluciji. Tko može, neka time nazdravi...
Ana Tonković Dolenčić, "Komedija tragičnih osobnosti"