Redatelj: Oliver Frljić
Dramaturg: Borut Šeparović
Scenografi: Oliver Frljić, Borut Šeparović
Kostimografija: Modni studio Artiđana
Izbor glazbe: Oliver Frljić
Oblikovanje svjetla: Boris Blidar
Igraju:
Anastazija Balaž Lečić
Olivera Baljak
Andreja Blagojević
Alen Liverić
Jelena Lopatić
Jasmin Mekić
Dražen Mikulić
Damir Orlić
Tanja Smoje
Iako ga službena kulturna politika ignorira, mada još neko vrijeme neće postati dio redovitog sadržaja televizijskog i radijskog programa, turbo-folk je u našoj sredini sve prisutniji. Preko melodija na mobilnim telefonima, kroz životni stil novih društvenih elita, te narodnjačke klubove koji sve više sudjeluju u kreiranju identiteta jedne nove generacije, turbo-folk nezaustavljivo ulazi u sve društvene pore. Što napraviti po pitanju turbo-folka, pitaju se dežurni dušobrižnici. Dolazi li nam s turbo-folkom, nakon razdoblja duhovne obnove, period duhovne degeneracije. Termin je krajem osamdesetih skovao Rambo Amadeus, ali je u široku upotrebu ušao u prvoj polovici devedesetih i odigrao važnu ulogu u političkim zapletima i raspletima na ovim prostorima. Ova predstava pokušava odgovoriti na pitanje u čemu leži tolika fascinantnost ovog fenomena, zašto se sve više mladih, ali ne samo mladih, poistovjećuje s njegovim zvijezdama i pjesmama, da li represivni pristup smanjuje ili povećava interes za njega, te ukazati na cijeli niz paradoksa koji turbo-folk okružuju. Drugim riječima, ovom predstavom turbo-folk kao društvena tema konačno dobiva pravo građanstva. (Oliver Frljić)