Redatelj: Paolo Magelli
Dramaturginja: Željka Udovičić
Scenograf: Rene Gjurašin
Kostimograf: Leo Kulaš
Suradnik za scenski pokret: Damir Klemenić
Glazba: Ivanka Mazurkijević
Igraju:
Nevjesta: Nina Violić
Mladoženja: Bojan Navojec
Njezina sestra: Iva Visković
Njegov prijatelj: Goran Navojec
Mladoženjina majka: Perica Martinović
Nevjestin otac: Milan Pleština
Žena: Ana Begić
Njezin muž: Rakan Rushaidat
"Pir malograđana", na primjer, pripada onom Brechtu koji je iz gotovo nihilističkih pozicija svoje mladosti modus protesta protiv suvremene civilizacije uspješno pronašao u gotovo totalno anarhističnoj pobuni. Njegova bespoštedna analitička poruga modernom društvu nerijetko je reducirala čovjeka na tek četiri osnovne funkcije: jesti, tući se, bludničiti i pijančevati. I eto naše svadbe. Malograđanske. Današnje balkanske krčme gdje smo, kako je mislio i Krleža u svom "Kraljevu", navikli "rješavati" svoje probleme. Svjesno ili nesvjesno, živi ili mrtvi. U tom i takvom opisu izdvaja ga od drugih ne samo smionost izrečenog, već i nebojazan od eksperimenta, strast prema onome što je naumio reći. U trenutku kada je postao svjestan činjenice da će Njemačka prihvatiti, nasjesti Hitleru, Brecht prihvaća marksistički svjetonazor, piše poučke, mijenja dramaturšku strukturu, ali ne odustaje od humora, satire kao izražajnog sredstva. Taj "komunist bez knjižice", parafrazirajući onu Marxovu, tvrdio je da je umjetnost opijum za narod. Što je htio reći? Htio je reći da se umjetnošću nema pravo zavaravati publiku iluzijama niti joj prikrivati stvarnost pa ma kakva ona bila. (Željka Udovičić)