Redatelj: Aleksandar Popovski
Dramaturg: Miloš Krečković
Scenograf: Sven Jonke
Kostimografkinja: Lana Cvijanović
Skladatelj: Kiril Džajkovski
Scenski pokret: Sonja Vukićević
Igraju:

Candide: Nikola Đuričko
Pangloss: Bogdan Diklić
Cunegonde, Markiza: Nataša Tapušković
Propovjednik, Martin: Goran Šušljik
Starica, Dama: Gordana Đurđević
Starac iz El Dorada, Gazda: Mihailo Janketić
Paquette, Nathalie: Milena Vasić - Ražnatović
Doktor, Cacambo, Cecil: Srđan Timarov
Ljekarnik: Dragan Jovanović
Bugarin 2, Don Issachar, Vikont: Marko Baćović
Zapovjednik, Clemenceau: Vojin Ćetković
Mornar, Crnac, Putnik, Zatvorenik: Marinko Madžgalj
Časnik Inkvizicije, Inkvizitor, Opat: Dubravko Jovanović
Guverner, Trgovac: Nikola Simić
Bugarin 1, Zarobljenik, Osoba sa nejasnim zadatkom, Policajac: Igor Filipović
Nevjesta, Denise: Tijana Čurović
Giroffle: Vlasta Velisavljević
Ghirlande: Olivera Krljević
Spiker: Dejan Đurović

"Dobra, rijetka, maštovita predstava... između osujećene romanse i rugalice.", "Superiorno, šarmantno poigravanje persiflažom, u stilu - znam da sam crtić, ali znam da sam neodoljiv, i baš uživam u ovoj igri...", "...ovom se predstavom na određeni način vraća vjera u značaj kazališta.", "Popovski nam preko "Candidea" nudi nadu koja na ovim prostorima djeluje ljekovito...", samo su neki od novinskih napisa koji su se pojavili nakon premijere ovog kanonskog djela francuske i svjetske književnosti na sceni Jugoslovenskog dramskog pozorišta u Beogradu. Makedonski redatelj Aleksandar Popovski, gledateljima u Zagrebu najpoznatiji po predstavi "San Ivanjske noći", višestruko nagrađivanoj uspješnici kazališta "Gavella", ovdje s nekima od najboljih srpskih glumaca, među kojima su i Nikola Đuričko te Bogdan Diklić, zaigrano nudi publici "pozitivnu predstavu u negativnom vremenu". "Candide" Popovskog koristi Voltaireove misli o tragičnom stanju "najboljeg od svih svjetova" - ovog našeg - kako bi nam poručio da se maštom, dakle i kazalištem, još uvijek vrijedi boriti protiv sivila, te da emocije i danas imaju moć mijenjati stvari, jednako na sceni, kao i u životu, ukoliko smo spremni povjerovati u njih.