Redateljica: Dora Ruždjak Podolski
Prevoditelj: Ivo Juriša
Autor adaptacije i dramaturg: Tomislav Zajec
Scenograf: Stefano Katunar
Kostimografkinja: Manuela Paladin Šabanović
Suradnica za scenski pokret: Petra Hrašćanec
Skladatelj: Stanislav Kovačić
Oblikovatelj zvuka: Christian Kanazir
Jezična savjetnica: Đurđa Škavić
Oblikovatelj svjetla: Zdravko Stolnik
Asistent redateljice: Vanja Jovanović
Asistentica scenografa: Paola Lugarić
Asistentica kostimografkinje: Doria Antica Topić

Igraju:
Claire Zachanassian, rođena Wascher, milijunašica: Jelena Miholjević
Njezin suprug VII., VIII. i IX.: Andrej Kopčok
Batler Dietrich: Siniša Ružić
Koby: Nikola Baće /Vanja Jovanović
Loby … koji su slijepi: Ivan Grčić
Alfred Ill: Sven Medvešek
Kći, Otilia: Anja Đurinović
Gospođa Ill: Barbara Nola
Gradonačelnik: Amar Bukvić
Župnik: Sven Šestak
Učitelj: Hrvoje Klobučar
Liječnica: Ana Kvrgić
Policajac: Janko Rakoš
Željezničar: Andrej Dojkić
Slikar: Nenad Cvetko
Clodette: Natalija Đorđević
Marie: Anica Kovačević

Inspicijentica: Snježana Majdak
Šaptačica: Andrea Glad

Premijere: 06. i 07. svibnja 2021., KUC Travno

Posjet stare dame" uzbudljive je strukture, nalik trileru: možemo ju doživjeti kao vlak kojim u prostor devastirane ekonomije stiže glavna junakinja – "stara dama", a u trenutku kad priča dosegne svoju punu brzinu, "Posjet" ne ispušta našu pažnju. Miješajući elemente melodrame, tragedije, crne komedije i groteske, ovaj izrazito živ i aktualan tekst propituje teme poput korupcije kao izvora gospodarske devastacije, urušavanja morala, napuštanja zemlje u potrazi za boljim životom, uz gorčinu povratka bez iluzija... Pred nama je oštra kritika suvremenog poimanja svijeta, gdje je sve podređeno kapitalu, ali istovremeno i gotovo utopistička priča o razornoj moći ljubavi, svoj tuzi nerealizirane žudnje, iznimno duhovita u strategijama obračuna s pravim i pretpostavljenim krivcima te na kraju bolna u okrutnom izostanku praštanja. Na dramaturgu Tomislavu Zajecu i redateljici Dori Ruždjak Podolski, autorskom timu koji stoji iza izuzetne "Črne mati zemle", je da Dürrenmattov predložak izbistri do suvremenosti koju on nesumljivo u sebi nosi te pozove glumački ansambl na igru. Riječima komada: "Ne radi se o blagostanju ni o udobnom životu, ne radi se o luksuzu, nego o tome hoćemo li ostvariti pravdu..."

“U ova pandemijska vremena čudo je na sceni vidjeti novu, veliku, ansambl predstavu, a još je veće čudo što je to uspjelo Dramskom kazalištu Gavella, koje sve od zagrebačkog potresa ne može na vlastitu scenu. (…) Najkraće rečeno, ovaj put stara se dama vratila ravno u Zagreb, u grad koji oko nje doslovno umire, uz tvornice iz kojih su nestali radnici, žičaru koja ne vozi, moćnike u zlatnim cipelama lažnog sjaja… Predstava je to koja nudi otrežnjenje, tjera da se stvarnost pogleda širom otvorenih očiju. A sve to teško bi funkcioniralo na sceni da nema Jelene Miholjević u naslovnoj ulozi, ali i cijelog (pomlađenog) ansambla oko nje.” (Bojana Radović, Večernji list)

“Ljekovit pesimizam naspram takozvanog povijesnog trenutka… Naslovnu ulogu milijunašice Claire igra Jelena Miholjević, lako i zanimljivo. Dojmljiv je i Sven Medvešek kao Alfred Ill, koji ulogu žrtvenog jarca igra s minimalnim intervencijama u početnu poziciju zapuštenog provincijalca koji je zaboravio i vlastitu prošlost.” (Tomislav Čadež, Jutarnji list)