prevoditelji: Urška Zajec i Milan Jesih
redatelj i scenograf: Samo M. Strelec
kostimografkinja: Belinda Radulović
koreografkinja: Valentina Turcu
borilačke vještine: Sebastijan Starič
mačevanje i dresura psa: Boris Šef
dramaturginje: Mojca Kirbiš i Jasna Vombek
lektor: Jože Faganel
oblikovatelj svjetla: David Orešič
oblikovateljica maske: Mirjana Djordjević
videomontaža: Marko Leskovec
asistentica redatelja: Branka Nikl Klampfer
asistent lektora: Simon Šerbinek
igraju:
HAMLET, danski princ: Tadej Toš
KLAUDIJE, kralj Danske, Hamletov stric: Nenad Tokalić
DUH POKOJNOG KRALJA, Hamletovog oca; PRVI GLUMAC: Dare Valič k. g.
GERTRUDA, kraljica, Hamletova majka, sada Klaudijeva žena: Milada Kalezić
POLONIJE, državni savjetnik: Peter Boštjančič
LAERT, Polonijev sin: Viktor Meglič
OFELIJA, Polonijeva kći: Veronika Drolc
HORACIJE, Hamletov prijatelj i povjerenik: Naj
ROSENCRANTZ, GUILDENSTERN, GROBAREVA POMOĆNICA: Mateja Pucko
MARCEL, OZIRIK: Bojan Maroševič
GROBAR: Polde Bibič k. g.
BERNARDO: Ivica Knez
U "Mišolovki" nastupaju:
Dare Valič k. g., Dora Fišter k. g., Ivica Knez i Uroš Bele, Špela Juhart, Robi Kelc, Maruša Majer, Metka Majer, Zoran Petrovič, Tjaša Potisk, Luka Treiber
OFELIJA (glas): Saša Mihelčič
HAMLET (glas): Aleš Valič
Smrtne slutnje u mladosti:
Dora Fišter k. g., Dare Valič k. g., Uroš Bele, Santini Bogatin, Lovro Centrih, Mario Čižić, Matevž Dobaj, Veronika Fidelj, Barbara Jamšek, Tanja Jankovič, Špela Juhart, Robi Kelc, Jure Kirbiš, Brina Klampfer, Jan Konečnik, Maruša Majer, Metka Majer, Igor Pernek, Zoran Petrovič, Tjaša Potisk, Anja Rošker, Luka Treiber, Nastja Verdinek, Marina Zabukovec, Tadeja Žohar, Vito Weiss, Mojca Pernek / Alja Šumak

Igri svih igara, Shakespeareovom "Hamletu", redatelj Samo M. Strelec dodao je Müllerovu "Hamletmašinu" (modernističku dramsku parafrazu Shakespeareovog "Hamleta") i svoju je predstavu nazvao "stroj HAMLET". "Hamlet" je smješten u svijet političkih intriga i bespoštednih borbi za vlast, koje kroje državni i obiteljski život. Klaudije ubojstvom dolazi do bratove krune i njegove žene, ali duh ubijenoga traži zadovoljenje. Sjena prošlosti iz otvorenih se grobova diže nad "trulom državom", zahtijevajući osvetu.
"Hamlet" nam već stoljećima potiče maštu, nitko ga ne može sasvim dokučiti, nikad ga ne uspijevamo do kraja domisliti i raspetljati - zato u svakom vremenu doziva nove tumače, koji mu podaruju novo ruho i svoj osobni pečat. U Müllerovom djelu "Hamletmašina" identitet likova neprestano se mijenja, radnja je kaotična i nelinearna te se približava postmodernističkoj atmosferi rasula, uništenja i tjelesnog propadanja.