Redatelj: Miroslav Međimorec
Scenograf: Zlatko Kauzlarić Atač
Kostimografkinja: Marita Ćopo
Autor glazbe: Matej Meštrović
Oblikovatelj svjetla: Zdravko Stolnik
Jezična savjetnica: Đurđa Škavić

Igraju:

Naci (Ignjat Jacques) Glembay: Darko Stazić
Barunica Castelli-Glembay: Nataša Janjić Medančić
Dr. phil. Leone Glembay: Amar Bukvić
Sestra Angelika Glembay, dominikanka: Dijana Vidušin
Titus Andronicus Fabriczy-Glembay: Darko Milas
Dr. iuris Puba Fabriczy-Glembay: Ozren Grabarić
Dr. med. Paul Altmann: Sven Medvešek
Dr. theol. et phil. Alojzije Silberbrandt: Hrvoje Klobučar
Ulanski Oberleutnant von Ballocsanszky: Andrej Dojkić
Sluga: Nikola Baće

Inspicijentica: Snježana Majdak
Šaptačica: Andrea Glad

Premijera: 6. prosinca 2019.

Posljednjih godina publika teatra u Frankopanskoj nezaobilaznu dramu Miroslava Krleže, "Gospoda Glembajevi", koja otvara čuveni "glembajevski ciklus", mogla je gledati tek na "Gavellinim večerima", u viđenjima teatara iz Zagreba, Beograda, Ljubljane... Različiti koncepti uvijek su okupljali izuzetnu glumačku podjelu, jer s "Glembajevima" je tako, ovaj tekst nudi niz uloga koje se igraju i gledaju s posebnom pozornošću. No posljednje i u svojoj povijesti jedine "Gospodu Glembajeve" kazalište "Gavella" postavilo je sad već daleke 1984. godine, a predstava se održala na repertoaru do 1991. i odigrana je 160 puta. Režija ovih, novih "Glembajevih", povjerena je Miroslavu Međimorcu, gavellijancu koji je na pozornici u Frankopanskoj 1987. postavio treću dramu "glembajevskog ciklusa", "Ledu". Drama o rastakanju jedne naizgled moćne obitelji istraumatizirane nerazriješenim odnosima iz prošlosti, donosi na scenu niz slojevitih, izvrsno napisanih sukoba, čiji sudionici konfrontiraju svoje stavove nalik borcima koji izmjenjuju udarce, do iznemoglosti. "Kompleksno tkivo ovog velikog dramskog teksta sjedinjuje motive društvene nepravde, zloupotrebe bogatstva, neodgovornosti i razuzdanosti s motivima degeneracija, hipertrofirane osjetilnosti, erotičke i estetske, umjetničke otuđenosti od vlastite sredine, sterilne moralne izdvojenosti...", kako nas podsjeća "Krležijana", na tek dio dramskog bogatstva ove – uz "U agoniji" – najizvođenije Krležine drame...