Redatelj i dramaturška obrada: Dražen Ferenčina
Scenografi: Marita Ćopo i Dražen Ferenčina
Kostimografkinja: Marita Ćopo
Glazba: “Cinkuši“
Koreograf i scenski pokret: Rajko Pavlić

Igraju:

Marko Pavlović: Goran Vučko
Kata, punica: Biserka Vrbenski
Jela , svast: Ana Marija Jurišić
Mara, sestra: Ines Zmazek
Neznanka: Sara Lustig
Grobar: Antun Vrbenski
Roza, suluda prosjakinja: Vlasta Golub
Ivo: Krešimir Jelić
Tomo: Domagoj Mrkonjić
Bara: Ivana Vukićević
Lucija: Snježana Lančić
Dora: Blanka Bart
Zvonar: Tihomir Vuk
Đuro: Alojz Silvio Šimunović
Pokojnica: Ana Cmrečnjak

O Galoviću su ispričani mnogobrojni mitovi – mit o njegovom navodnom samoubojstvu usred fronte tijekom rata, kao i njegovim tobožnjim mističnim predskazanjima svoje tragične sudbine koja u službenom objašnjenju ipak slovi za pogibiju u ratu. Jednočinka "Pred smrt" svakako je mogla pridonijeti fatalističkim tumačenjima, pogotovo uočimo li kako su sve radnje i sva pojavljivanja likova na sceni tek dance macabre, tek dekor za vladavinu smrti koja u drami, suprotno mogućem dojmu, nije ni prevladana ni nadolazeća nego sveprisutna (i oprisutnjena). Obredne geste prije ukapanja mrtvog tijela u maniri verizma svedene su na sitne svakodnevne radnje koje likovi eksplicitno banaliziraju, i premda svi osim Zvonara i Grobara, makabričnih pojava čija su imena tipološke oznake, nose osobna imena, karakterne razlike između njih gotovo da i ne postoje. Eros u drami lagan je i ne pretjerano naglašen. Simbolistički detalji poput otkucavanja sata koje sugerira otkucavanje srca, i do kraja komada potpuno zasljepljujuće mjesečine te uznemirujućeg crvenog svjetla iz sna glavnog junaka ukazuju na poetsku dimenziju kojom se ništi bilo kakva navodna realističnost djela.