Redatelj: Aleksandar Popovski
Prevoditelj: Andy Jelčić
Dramaturg Dubravko Mihanović
Scenograf: Aleksandar Popovski
Kostimografkinja: Marita Ćopo
Autor glazbe: Marjan Nećak
Autori videa: Lana Cavar i Timy Šarec
Suradnica za scenski govor: Ivana Buljan Legati
Oblikovatelj svjetla: Zdravko Stolnik
Asistentica scenografa: Nastja Miheljak
Asistentica kostimografkinje: Mia Popovska

Igraju:

Rikard, vojvoda od Gloucestera, kasniji kralj Rikard III.: Ozren Grabarić
George, vojvoda od Clarencea njegov brat: Andrej Dojkić
Lord Hastings, komornik: Sven Šestak
Lady Ana, udovica Edvardova, princa od Walesa: Martina Čvek
Kraljica Elizabeta, supruga kralja Edvarda IV.: Dijana Vidušin
Lord Rivers, njezin brat: Sven Medvešek
Vojvoda od Buckinghama: Živko Anočić
Kraljica Margareta, udovica kralja Henrika VI.: Bojana Gregorić Vejzović
Kralj Edvard IV.: Hrvoje Klobučar
Vojvotkinja od Yorka, Rikardova, Edvardova i Georgeova majka: Slavica Knežević
Sir William Catesby; Velikaš: Nikola Baće
Dvojica ubojica: Ivan Grčić i Đorđe Kukuljica
Čistač: Filip Šovagović
Gospođa Shore: Anica Kovačević

Inspicijentica: Ana Dulčić
Šaptačica: Andrea Glad

Prva proba: 6. listopada 2017.
Premijera: 15. prosinca 2017.

U novonaručenom prijevodu Andyja Jelčića i viziji redatelja koji je u teatru "Gavella" uprizorio "San Ivanjske noći", jedan od najuspješnijih naslova u povijesti naše kazališne kuće, dolazi nam Shakespeareov komad izuzetne snage i političnosti, priča o ambiciji, vlastohleplju, moći i žudnji za dominacijom. "Kralj Rikard III." obiman je dramski materijal, složen u svojim rodoslovnim labirintima, zahtjevan ne samo zbog kompleksne dramaturške spirale i slojevitih odnosa, već i radi emotivne zamke koju nam je engleski bard priredio. Naime, kroz događaje nas vodi lik (antiheroj) čiji su postupci sve samo ne moralni, ali inteligencija mu je zavodljiva i sposobnost uvida razorna pa ne možemo ne putovati s njim, ne promatrati događaje (i) njegovim očima. Lordovi i kraljice, vojvode i ubojice, iscrtavaju fabularni sklop visoke napetosti i prenapregnutosti, donoseći na pozornicu svijet gdje je čovjek čovjeku ponajprije vuk, a tek potom brat, sin, prijatelj, ljubavnik...