Redatelj: Rene Medvešek
Autori adaptacije: Dubravko Mihanović i Rene Medvešek
Dramaturg: Dubravko Mihanović
Prevoditeljica scenarija: Lucija Šimičić
Skladatelj i voditelj zbora: Matija Antolić
Scenografkinja: Tanja Lacko
Kostimografkinja: Hana Letica
Koreograf: Pravdan Devlahović
Oblikovatelj svjetla: Zdravko Stolnik
Jezična savjetnica: Đurđa Škavić
Asistent redatelja: Nikola Šimić
Autor fotografija: Jasenko Rasol
Vizualni identitet predstave: Vanja Cuculić / Studio Cuculić

Igraju:

DANIEL DARÉUS: Ozren Grabarić
LENA: Martina Čvek
STIG BERGGREN: Darko Milas
INGER: Slavica Knežević
ARNE: Sven Šestak
HOLMFRID: Siniša Ružić
GABRIELLA: Dijana Vidušin
CONNY: Hrvoje Klobučar
SIV: Ana Kvrgić
TORE: Igor Kovač
ERIK: Nenad Cvetko
FLORENCE: Antonija Stanišić Šperanda
ZBORISTI: Nikola Baće
Članovi zbora skandinavista "Lucia";
mješovitog zbora Cappella Odak;
komornog zbora Muzičke akademije

Inspicijentica: Ana Dulčić
Šaptačica na probama: Andrea Glad

Prva proba: 25. siječnja 2016.
Premijera: 25. ožujka 2016.

Predstava traje dva sata i 30 minuta.

Švedski kino-hit "Kao na nebu" Kaya Pollaka, priča je o Danielu, međunarodno uspješnom dirigentu koji se, zasićen i izmoren dugogodšnjim napetostima kakve donosi život vrhunskog glazbenika, vraća u svoje rodno mjesto, u potrazi za mirom i izolacijom. Njih bi vjerojatno i pronašao, no voditelj lokalnog crkvenog zbora zamoli ga za pomoć u radu s pjevačima-amaterima i Daniel prihvati ponudu koja će mu promijeniti život na neočekivan način. Kroz rad s njim zbor će se razvijati i rasti, ali novostečena sloboda njegovih članova i nastojanje da "pronađu svoj glas" neće odgovarati svima, ponajprije pastoru koji u takvom pristupu vidi prijetnju uspostavljenim vrijednostima i poretku. "Kao na nebu", čija je režija povjerena Reneu Medvešeku, pripovijeda o zajedništvu i stvaranju homogene grupe ljudi / izvođača iz naoko posve raznorodnih i nepovezivih jedinki (među njima su i žrtva obiteljskog nasilja, mladić s posebnim potrebama, pastorova supruga, korpulentni usamljenik, djevojka kojoj predbacuju promiskuitet...), o moći glazbe i umjetnosti općenito da mijenja ljude i liječi ih, o potrebi za izražavanjem, o tišini i slušanju. "Ja sam ovdje samo došao slušati.", reći će Daniel svojim pjevačima, podsjećajući ih na jednu od zaboravljenih vrijednosti u ovom mnogoglasnom, ponekad tako bučnom vremenu...

Nagrade:
31. "Gavelline večeri", 2016.
- nagrada za najbolju mušku ulogu: Ozren Grabarić

"Hrabro je od Medvešeka što je izabrao govoriti o vjeri u ljude, a ne u institucije. "Kao na nebu"nije ni propagandistička ni propovjednička predstava. Naprotiv, riječ je o kazalištu u svom najblistavijem obliku prihvaćanja težine i nepredvidivosti ljudskih susreta, tijekom kojih nitko ne ostaje kakav je bio prije gledanja predstave. (…) A velike uloge u najnovijoj Gavellinoj premijeri napravili su doslovce svi glumci." (Nataša Govedić, Novi list)

"Cjelokupni ansambl Gavelle ovom predstavom sebe iscjeljuje, preispituje i priprema za nove, u našem malom gradu, neočekivane izazove. (…) Gledatelji su već ocijenili ovu predstavu najvišom ocjenom i do kraja sezone gotovo da nema slobodnih mjesta u gledalištu petkom, subotom i nedjeljom. (…) Suočiti tako atrakcijama opterećen i moćan medij filma kazalištu, a kazalište ostaviti samo glumcu i gledatelju, čin je građanske hrabrosti, ali i Medvešekove i Mihanovićeve vjere u bit teatra. (Želimir Ciglar, Vijenac)

"Rene Medvešek je vodio glumce prema vrhuncu njihovih interpretacijskih moći usklađujući taj kreativni napor u cjelinu scenskog događanja u kojem mukotrpno traženje, a potom i pronalaženje pravog glasa služe postupnim, vrlo nijansiranim promjenama karaktera likova, a istodobno otkrivaju i fascinantno glumačko umijeće u tom stvaralačkom procesu. Tako je nastala velika predstava slojevitih značenja u rasponu od pronalaženja pravog glasa za oblikovanje slobode i identiteta jedinke, ali i za realizaciju umjetničkih ideja do važnosti solidarnosti u osvajanju slobode i ljudskosti. No, "Kao na nebu" nije samo još jedna velika predstava Renea Medvešeka, njegovih suradnika i glumačkog ansambla kazališta "Gavella" nego i iznimno značajan događaj po važnosti koju pridaje slušanju ne samo sebe nego i drugog u sredini u kojoj to postaje prava rijetkost." (Tomislav Kurelec, Kazalište.hr)

"Pojačani članovima nekliko zborova, Gavellini prvoborci zvuče autentično, a solistički nastup glumice Dijane Vidušin na kraju prvog čina dovodi pjevanje u sferu savršenog. (…) Glavnog junaka, dirigenta Daniela Dareusa, koji zbog slabog srca odustaje od svjetske karijere i povlači se u švedsku zabit, Grabarić igra odmjereno i plaho kao introvertiranog umjetnika. Intenzitet njegove izvedbe raste i pada u pravilnim amplitudama, ovisno o tome igra li ga kao glazbenika ili u privatnom okruženju. Impresivan je i Darko Milas u ulozi pastora Stiga koji zbog krutih, nazadnih, vjerskih stavova dolazi u sukob s Danijelom. Milas svećenika igra precizno, s pravom dozom tipične sakralne dramatičnosti. Njegovu ženu Inger nadahnuto tumači Slavica Knežević, a ulozi je uspjela udahnuti mnogo više topline i brižnosti od glumice koja je tumači u originalu. Najviše nas je zatekao Hrvoje Klobučar u ulozi lokalnog bullyja i zlostavljača žena, Connyja. Iako ga najčešće gledamo u ulogama romantičnih junaka, Klobučar se znalački snašao pa je njegov nastup ledeno uvjerljiv. " (Mia Mitrović, 24express)

"Glumački dio posla sjajno je obavljen. Izvrsnog Grabarića kao vođu ekipe, u stopu slijede svi ostali: poslovično dobri i uvjerljivi trojac Siniša Ružić (Holmfrid), Sven Šestak (Arne) i Nenad Cvetko (Erik), baš kao i Slavica Knežević (Inger), Dijana Vidušin (Gabriella), Antonija Stanišić Šperanda (Florence) i Ana Kvrgić (Siv). U ulozi Torea odličan je Igor Kovač, pronašavši pravu mjeru tumačeći slaboumnog mladića koji je priključen zboru na Dareusovo inzistiranje." (Mihovil Švigir, Playboy)

Video
Untitled-1