Redatelj: Ivica Šimić
Prevoditeljica: Lara Hölbling Matković
Scenografkinja: Tanja Lacko
Kostimografkinja: Mirjana Zagorec
Skladatelj: Igor Karlić
Igraju:
Mary: Nela Kocsis
Vi: Mira Perić – Kraljik
Teresa: Tatjana Bertok – Zupković
Catherine: Sandra Lončarić Tankosić
Mike: Velimir Čokljat
Frank: Davor Panić

"Sjećanje vode" naoko se usredotočuje na Vi – majku triju odraslih kćeri – koja se, večer prije svojega sprovoda, pojavljuje kako bi ih opsjedala kao sablast. Konstruirajući pripovijedanje oko transmisije tijela majke u ono efemerno, Stephenson izvodi, a takvom ju razabirem, dominantnu temu u novijoj dramskoj književnosti: poriv za poreknućem majke dok joj se naoko pridaje subjektnost. (...) Posredovanje majčina glasa putem njezinih kćeri nju posljedično udaljuje od čitateljstva / publike i na taj način smješta u naracijski marginalan položaj. Dok bi njezino pojavljivanje moglo, u naracijskom smislu, implicirati moćnu i razornu prisutnost – prisutnost čiji majčin glas inzistira na prepoznavanju – učinak toga što nju govore kćeri ima obuzdati raskid, neutralizirati majčinu "prijetnju". Sarah Kane, Carol Churchill i Shelagh Stephenson radikalne su, inovativne i provokativne dramatičarke, svaka na svoj način.
Frances Piper, "Mučati mukom: Uz "glas majke" u "Ranama na licu" Howarda Barkera"